Tricou: Maresalul Antonescu – Erou national

11350637_931359956924972_7658343529184444743_n

(in curand)

14 răspunsuri la Tricou: Maresalul Antonescu – Erou national

  1. Ionut spune:

    Unde se pot gasi tricouri ca acesta,vreau si eu.

  2. alexkld spune:

    salut! poti sa ma anunti cand o sa fie in stoc? vreau neaparat unul! mersi! sau daca-mi poti da imaginea de pe tricou. Odihneste-te in pace, maresale!

  3. Sorin spune:

    Salut….ai posibilitatea sa-mi spui o data cand ar fi disponibile tricourile?

  4. Stefan spune:

    Puteti sa-mi spuneti cand (daca) vor fi disponibile aceste tricouri?

  5. Caius Adrian spune:

    buna ma intereseaza foarte mult acest tricou ma poti anunta cand e disponibil

  6. Vizitiu Daniel spune:

    Salut,cum fac sa cumpar sau sa-mi faci si mie un tricou cu maresalul?

  7. remus spune:

    vreu sa achizitionez 2-marimea xxxl sau xxl-nr tel0745266627

Lasă un răspuns

