Testamentul Maresalului Ion Antonescu

testamentul maresalului ion antonescu

8 răspunsuri la Testamentul Maresalului Ion Antonescu

  1. Szekely spune:

    poate cineva sa transcrie?? nu inteleg literele …

  2. Burzum spune:

    Ce scris avea…nu inteleg nimic.

  3. Szekely spune:

    Va rog astept raspuns !

  4. mihai spune:

    ar fi superb daca cineva ar transcrie scrisoarea….

  5. Ileana spune:

    Am incercat cu tot respectul cuvenit sa reproduc cele scrise in aceste pagini:

    „Pagina 1
    Testament
    Las sotiei mele care s-a devotat atata si a muncit ca o martira zi de zi pentru…….alti…fara o alta retributie decat truda, suferinta pt. infranta tara si sacrificiul de sine, toata averea mobiliara si imobiliara

    Pagina 2
    de care dispun …instituita intr.-o singura mostenitaoare legatara universala.
    In cazul cand mama mea ar intelege sa-si valorifice vreun drept o rog sa se inteleaga cu sotia mea iar pe sotia mea o rog sa aiba grija dand mamei mele tot timpul cat va trai mijloacele de existente…..fiind….mea de pensie

    Pagina 3
    inaintata Tribunalului.
    Daca nu va respecta aceasta dorinta…rog..sa nu-i dea decat o pensie alimentara…
    Cu toata viata modesta pe care a dus-o intotdeauna iar daca se va socoti ca am depasit prin alianta dreptul de testatara…si dreptul de mostenire legitima al sotiei mele in conformitate

    Pagina 4
    cu legea sa se respecte dreptul de dispozitie asupra…….pe care inteleg sa o las sotiei mele.
    Ml Ion Antonescu
    Acesta este testamentul meu scris in intregime pe patru pagini de mine si subscris conform legii si Codului Civil privind testamentele olografe.
    Ml Ion Antonescu
    23 august 1944”

  6. Ileana spune:

    Domnule administrator,
    Toate informatiile pe care le dati cu generozitate despre Maresalul Anmtonescu, forma in care le prezentati, m-au facut pe mine – o romanca simpla pierduta prin tari straine sa retraiesc orgoliul national, sa nu ma simt atat de dezradacinata si sa sper in redesteptarea spiritului romanesc, adevaratului spirit romanesc. De afara se vede mult mai trist felul in care Romania este vazuta astazi in planul european. Cu putinele medii de care le am, am incercat sa raspund dispretului datorat lipsei de informatie pe care am intalnit-o. Efortul dvs.mi-a folosit de exemplu. Nu merit multumirile; multumirile vi le dau eu. Cu tot respectul!

Lasă un răspuns

