Gandul meu…

carte postala militara gratuita maresalul ion antonescu

Azi, mai mult ca altadata, gandul meu si grija mea de frate si prieten, de parinte si de sef, se indreapta in primul rand catre tine, drag ostas de toate gradele.

Maresalul Ion Antonescu

1 ianuarie 1941

10 răspunsuri la Gandul meu…

  1. szocs spune:

    Recent am avut ocazia sa studiez o serie de marturii care dovedesc fara dubiu: ANTONESCU a fost un criminal. Sunt zguduitoare declaratiile unor soldati care s-au intors de pe front si au gasit casele pustii… familiile lor erau deportate in Transnistria!

  2. administrator spune:

    te rog sa mentionezi acele surse la care faci trimitere.

  3. administrator spune:

    insist, sursa pe care iti fundamentezi afirmatiile: …..

  4. Urmasul lui Zamolxis spune:

    Erou National pana la Sfarsit !

  5. just a thought spune:

    nene szocs, sursele !
    altfel inclin sa cred ca mananci cacat

  6. Ada spune:

    „Nimeni in aceasta Tara nu a servit poporului de jos cu atata dragoste, pasiune…cum l-am servit eu”
    Ion Antonescu

    Spiritul lui e alaturi de noi!

  7. administrator spune:

    sursele informatiei aduse in discutie de d-nul szocs, se lasa asteptate.

    fiecare e liber sa traga concluziile pe care le crede de cuviinta.

  8. mihaiv spune:

    ce usor este ca unul ca szocs sa arunce cu noroi ! Si mai este si soarice caci nu are curajul sa-si sustina afirmatiile

  9. anonim spune:

    Un roman adevarat, un conducator militar care ar trebui sa fie pentru poporul roman pe picior de egalitate cu Stefan Cel Mare si cu Mihai Viteazul! Honor et patria!

  10. zorlescu spune:

    Antonescu ar trebui sa fie reabilitat! e singura figura istorica din ww2 ce ma face sa fiu mandru ca sint militar si roman!

Lasă un răspuns

